2009. március 10., kedd

Egy kis én

Bia vagyok, csak így simán. Nem szeretem a Biankát, túl hivatalos. Dunaújvárosi vagyok, (tudom, tudom, betondzsungel, de én szeretem) na meg most már egy kicsit pécsi is, amit szintén imádok. A művészet szinte minden területe érdekel, de a szívemhez legközelebb mégis a zene áll. 13 éve csellózom és énekelek, konyítok a zongorához és a gitárhoz is, de nagyon szeretnék basszgitározni, bőgözni, szaxofonozni, na meg szeretnék egy világhírű "rákábili" zenekart is, nagy turnébusszal, sok bulival és utazással. :D:D
Nem terveztem részletes jellemzést magamról, mivel elfogult vagyok :D, így hát zárom soraimat.

Üdv: Bia

Ui.: Nem szeretek bemutatkozni, úgyhogy bocsi ha nem lett túl kreatív. :)

"ez mi?" sorozat
képregény
fény-kép
portré
ritmus
természet

0 megjegyzés: