2009. április 13., hétfő

Azért húztam-halasztottam ezt eddig, mert fogalmam sincs mit írhatnék ide, egyelőre talán a legtalálóbb az lenne, ha üresen hagynám a profilom. Zsófi vagyok, 20 éves internetfüggő. Nagyon szeretem a zenét, a fesztiválokat, szeretek énekelni, film és angol szakos vagyok, külföldön szeretnék élni, fogalmam sincs mivel akarok foglalkozni. Természetesen a filmeket is imádom, de jelenlegi legnagyobb szenvedélyem a sorozatnézés.

Zene: Nine Inch Nails, Tool, Elliott Smith, Cat Power, IAMX, Patrick Wolf, trip hop úgy általánosan, etcetcetc. --->>> LastFm
Könyv: Poe, Stephen Fry, Kundera, Tolkien, Rowling.
Film: The Royal Tenenbaums, Wonderboys, Forrest Gump, Leon a profi, The Darjeeling Limited, A titkárnő, Alien, Brokeback Mountain, A panamai szabó, The Nightmare Before Christmas, etcetcetc.
Sorozatok: House, Dexter, Sírhant Művek, X-akták, A Bit of Fry and Laurie, Mighty Boosh, Fekete Vipera, Family Guy, Bones, etcetcetc.




képregény
fény-kép
portré
ritmus

0 megjegyzés: